אסלות הם רכיבים חיוניים בכל בית. לא רק שהם צריכים לספק נוחות ותברואה, אלא גם להיות ארוכי טווח וקשיחים.

גם אסלות אמינים צריכים להיות עמידים במים. חרסינה אידיאלית מכיוון שהיא אטומה למים ולא תתן לחיידקים לצמוח.

מה לדעת על אסלות?

אסלות עשויים חומר חרסינה (קרמיקה). לא רק שהם סניטריים, אטומים למים, עמידים וקלים לניקוי – אלא שהערעור האסתטי שלהם הופך אותם גם לבחירה פופולרית בקרב אנשים רבים.

אסלות מסוימים בנויים ממתכת, נירוסטה או שרף; עם זאת, חומרים אלה חסרים את התכונות ההיגייניות שהפורצלן מספק. יתר על כן, חומרים אלה נוטים להיות קשה לתמרן ועלולים לגרום לאי נוחות כאשר הם מכניסים למתח.

חרסינה היא חומר חזק ועמיד שנוצר, מחומם ומעובד למבנה אטרקטיבי. זה הופך אותו למושלם לאסלות מכיוון שהם יכולים לעמוד במשקל ולחץ הנדרש לתפקוד נכון.

קרמיקה היא חומר אידיאלי לאסלות בגלל עמידותו המופלאה למים ולחיידקים. זה נובע מהזיגוג המיוחד שנמס עליו לפני הירי, ומספק הגנה נוספת.

חומר קרמיקה הרבה יותר חזק ופחות נוטה לשבירה מאשר חומרים אחרים, כלומר הוא יימשך הרבה יותר ארוך מאשר אלטרנטיבות פלסטיות. אולי הכי חשוב, עם זאת, קרמיקה אטומה לחלוטין למים – כלומר אין דליפות או נזק מגשם. זה הופך את הקרמיקה לבחירה אידיאלית לכל מי שבחיפוש אחר אסלות חדשים.

האם אסלות קרמיות טובות לשימוש?

אסלות הם בחירה פופולרית בקרב בעלי בתים רבים בגלל המראה המלוטש והמעודן שלהם כמו גם קלות הניקוי.

הם עמידים מאוד בפני סדוק ושריטות, אם כי ניקוי רגיל נחוץ כדי להשאיר אותם במיטבם.

אם אינך מנגב באופן קבוע את האסלה, מרבצי פסולת ושתן עלולים לחלחל. זה יכול להוביל להצטברות של חיידקים מסוכנים כמו גם לריחות לא נעימות.

סוגיות אלה יכולות גם לגרום למשטח קערת האסלה שלך להיסדק, וזה נושא רציני לאסלות.

כדי להימנע מבעיות אלה, חפש אסלות עם שכבת מגן כמו ציפוי פחות מבוסס של פן סטייט. ציפוי זה מסייע במניעת משקעים של חומצת שתן ופסולת לחדור למשטח הקרמיקה ויכולים להימשך שנים.

אסלות מגיעים במגוון צורות וגדלים כדי לעמוד בדרישות הלקוח. הצורות והגדלים הנפוצים ביותר הם עגולים, סגלגלים ומרובעים; עם זאת, דגמים מסוימים מוצעים גם בצורות אחרות.

כיצד לבחור אסלות?

אסלות מגיעים במגוון סגנונות וצבעים כדי להתאים לכל עיצוב אמבטיה. יתר על כן, הם מגיעים לגבהים שונים כדי להקל על הניקוי והתחזוקה.

בבחירת אסלה לשירותים שלך, ההיבט המכריע ביותר הוא לוודא שהוא מתאים לחלל כראוי. לחדרי אמבטיה רבים יש מידות מחוספסות בגודל 12 אינץ ', אך ניתן להכיל אסלה בגודל 10 אינץ' ו -14 אינץ 'גם לאזורים קטנים יותר.

שיקול נוסף הוא סוג הקערה. קערות אסלה עגולות נוטות להיות פחות יקרות ולתפוס פחות מקום, ואילו קערות מוארכות מספקות יותר תמיכה לאנשים היושבים.

הפוך את המרב מהאסלה שלך על ידי בחירת אחד שהוא מוסמך EPA WaterSense ומשתמש ב -1.28 ליטרים או פחות לכל סומק. לא רק שהסמכה זו תחסוך לך כסף על חשבונות מים, אלא שהיא מצמצמת גם את טביעת הרגל הסביבתית שלה.

לבסוף, בחרו באסלה שתואמת ADA, כלומר היא בטוחה לאנשים בכל הגילאים. אסלה תואמת ADA מועילה במיוחד אם יש לכם ילדים מכיוון שהיא מאפשרת להם להתקין מושב גבוה במיוחד מבלי שתצטרכו להתכופף רחוק מדי-ובכך להקטין את הסיכוי שלהם ליפול או לפגוע בראשם באסלה.

לפרטים, לחצו על הלינק: https://www.rei-ceramica.co.il/%D7%90%D7%A1%D7%9C%D7%95%D7%AA/