טלפון

+123-456-7890

אימייל

[email protected]

שעות פעילות

Mon - Fri: 7AM - 7PM

מזון לכלבים וחתולים הוא מזון לבעלי חיים המיוצר במיוחד לצריכת חיית המחמד שלכם. הוא נמכר בסופרמרקטים ובחנויות לחיות מחמד. מזון לחיות מחמד מסווג בדרך כלל לפי סוג החיה שהוא מיועד לה. רוב המוצרים מן החי המשמשים מזון לחיות מחמד הם תוצרי לוואי של תעשיית המזון האנושי. המשמעות היא שהמרכיבים במזונות אלה אינם עומדים בתקני האיכות למאכל אדם.

מה לדעת על מזון לכלבים וחתולים?

כלבים וחתולים זקוקים לסוגים שונים של מזון. למרות הדמיון בתזונה של שני המינים, כלבים הם טורפים למהדרין, ואילו חתולים הם אוכלי כל. מזון לחתולים גבוה יותר בחלבון על בסיס בשר מאשר מזון לכלבים. זה גם גבוה יותר קלוריות ושומן. תכולת השומן והחלבון הגבוהה יותר הופכת את אוכל החתולים לטעים ומושך יותר לכלבים.

בעוד מזון החתול אינו רעיל לכלבים, זה יכול להיות קשה על הכליות שלהם כבדים. כלבים לא צריכים לאכול מזון לחתולים על בסיס דגים. זה לא האיזון הנכון של חומרים מזינים. בנוסף, מזון לחתולים יכול להיות קשה על בטן הכלב. אם הכלב שלך מתחיל להקיא או לשלשול לאחר אכילת מזון לחתולים, פנה מיד לטיפול וטרינרי. לחלופין, הכלב שלך עלול לסגת ללא שליטה מבלי להקיא.

דבר נוסף שיש לקחת בחשבון בעת רכישת מזון לכלבים וחתולים הוא מקור המרכיבים. מותגים מסוימים מכילים דגים, אשר יכול להיות רעיל אם אכלו בכמויות גדולות. אתה צריך גם לבדוק את כל תוספי מזון במזון. מרכיבים אלה מתווספים כדי לשפר את איכות המזון ולהפוך אותו טרי יותר.

מזונות רבים לחיות מחמד בייצור המוני מכילים רמות גבוהות של תירס וסויה כחומר מילוי. למרות ששני החלבונים אינם טובים לכלבים וחתולים, הם עוזרים ליצרני המזון להגביר את תכולת החלבון. חיות מחמד אינן מעכלות חלבון סויה, ולכן האכלתם יותר מדי ממקורות החלבון הללו תעמיס על עיכולם. כמו כן, זה יגדיל את הסיכוי למחלות כמו סוכרת ובעיות בדרכי השתן.

טיפים לרכישת מזון לכלבים וחתולים

בעת רכישת מזון לכלבים וחתולים, חשוב לזכור כי סוג המזון הנכון עבור חיית המחמד שלך יכול לעשות הבדל עצום בבריאות חיית המחמד שלך. בנוסף להאכיל את חיית המחמד שלך את הדיאטה הנכונה, אתה צריך גם לבדוק אם חיית המחמד שלך יש אלרגיות למזון. הווטרינר שלך יכול גם לעזור לך לקבוע את סוג המזון המתאים לחיית המחמד שלך.

בעת רכישת מזון לחיות מחמד, חשוב לשקול את איכות החומרים. אינך רוצה לספק לחיית המחמד שלך מזון שאינו מזין, לכן קרא את התווית וודא שהיא אינה מכילה מרכיבים רעילים. חפש תמיד בדיקות האכלה לבעלי חיים כדי להבטיח שהמזון לחיות מחמד שאתה קונה יהיה מאוזן ושלם. במידת האפשר, פנה ישירות ליצרן כדי לאמת את התווית וודא שהיא עומדת בפרופיל התזונה.

כשאתם קונים מזון לכלבים, זכרו תמיד לבדוק את המרכיבים ואת תאריך התפוגה. כמה מזונות לחיות מחמד יש חיי מדף קצרים יותר מאחרים, אז אתה לא רוצה לבזבז כסף על ידי קניית מזונות שפג תוקפם. כדי להאריך את חיי המדף של מזון חיית המחמד שלך, נסה לקנות שקיות קטנות יותר, והקפיא חלק לשימוש מאוחר יותר.

קניות באינטרנט היא אפשרות נוספת עבור קניית מזון לחיות מחמד. אמזון מציעה מחירים תחרותיים ומשלוח חינם. אתה יכול גם להירשם למנויים, המעניקים לך הנחה של 5% על רכישות המזון לחיות מחמד שלך. אתה יכול אפילו להירשם לאמזון פריים ולחסוך יותר, כולל עד 20% הנחה על משלוח.

איך בוחרים מזון לכלבים וחתולים?

ישנן אפשרויות רבות לתזונה של חיית המחמד שלך. חשוב לבחור מזון בריא גם לך וגם לחיית המחמד שלך. כלבים וחתולים זקוקים לכמות מספקת של לחות ומים. הם יכולים לקבל את זה ממים ומזון, אבל הכמות הנכונה היא קריטית. מזון יבש הוא לא תמיד בריא כמו מזון רטוב, ואת חיית המחמד שלך לא יכול לקבל את החומרים המזינים שהוא צריך.

מרכיבים רבים דומים במזונות חתולים וכלבים, אך הכמות של כל אחד מהם משתנה. מכיוון שחתולים הם טורפים מחויבים, הם זקוקים ליותר חלבון, חומצות אמינו חיוניות וחומצות שומן מאשר כלבים. גופם אינו יכול לייצר חומרים מזינים אלה באותו קצב כמו כלבים, ולכן מזון לחתולים בדרך כלל עשיר בחלבון. חלק מהמרכיבים במזון לחתולים אף מזיקים לכלבים.

גורם חשוב נוסף בבחירת המזון הנכון עבור חיית המחמד שלך היא החברה מאחורי האוכל. חברה טובה צריכה להיות תזונאית וטרינרית בצוות וליישם אמצעי בקרת איכות. עליהם גם לשחרר את תכולת הקלוריות שלהם על התוויות שלהם. למרות מה שאנשים רבים חושבים, תוויות מזון לחיות מחמד אינן מפרטות תכולת קלוריות. רוב תוויות מזון לחיות מחמד רק רשימה של ניתוח מובטחת, ולא להזכיר את תוכן המים.

אתה יכול גם לבחור מזון לכלבים וחתולים אונליין פשוט המכיל מרכיבים מינימליים. זה יכול להכיל רק 3 או 4 סוגים של חלבונים וכמה סוגים של פחמימות. מזונות אלה קלים יותר לעיכול של חיית המחמד שלך ויהיה קל יותר לנתח אותם אם חיית המחמד שלך חווה תגובה תזונתית.