טלפון

+123-456-7890

אימייל

[email protected]

שעות פעילות

Mon - Fri: 7AM - 7PM

אם אתה רוצה לשמור על אבטחת ילדך ובמקביל לתת לו יותר חופש ממה שהסמארטפון מספק, שעון טלפון GPS חכם לילדים הוא הפתרון האידיאלי. שעונים אלו מאפשרים לילדים להתקשר ולשלוח הודעות טקסט רק מרשימת אנשי קשר מאושרת, לחסום גישה לאינטרנט ולעקוב אחר מיקומם בזמן אמת באמצעות מעקב GPS.

האם הפונקציות עדיין שימושיות?

שעוני טלפון GPS חכמים הם נכס שלא יסולא בפז עבור ההורים, ומספקים להם את היכולת לנטר את מיקומי ילדיהם. דגמים רבים אפילו כוללים בקרת הורים כך שתוכל לאשר או לחסום אנשי קשר מהמכשיר.

תכונות כגון מעקב GPS, אזורים בטוחים ושיחות SOS זמינות. יתרה מזאת, משולש Wi-Fi ו-GSM פעיל משמשים כדי לאתר את מיקומו של ילדכם באמצעות משולש Wi-Fi ו-GSM פעיל.

אם ילדיכם נהנים לשחות ולשחק בחוץ, שעון עמיד למים כמו Xplora X5 Play הוא רעיון מצוין. לא רק שהוא עמיד במים ויש לו GPS מובנה, אלא שהוא גם עמיד למים כך שהוא יעקוב אחריהם גם כשהם שקועים באוקיינוס.

שיחות קוליות, שיחות וידאו, הודעות טקסט ועוד – הכל עם בקרת הורים באמצעות אפליקציה. להורים יש שליטה מלאה על מי השעון שלהם יכול ליצור קשר באמצעות שיחה קולית, טקסט והודעה, כמו גם הגבלת גישה למדיה חברתית, גלישה באינטרנט ויכולות הזרמת מוזיקה.

מהו העיצוב וכיצד עוברת העבודה?

שעוני טלפון GPS חכמים לילדים מציעים להורים מספר תכונות לניטור המיקום של ילדם בזמן אמת. רבים מגיעים גם עם בקרת הורים, המגבילה את מה שהילד יכול לעשות עם המכשיר כמו שיחות או הודעות טקסט.

שעון חכם של ילד יכול להיות כלי יעיל לעזור להורים לנהל את זמן המסך המוגזם של ילדם, אשר נקשר לבעיות נפשיות והתמכרות. יתר על כן, הוא מלמד סיפוקים מושהים אשר מחזקים את זיכרון העבודה ומיומנויות העיכוב המוטורי.

השעון החכם של הילד הזה מתהדר במספר תכונות שימושיות, כגון כפתור SOS ומעקב אחר פעילות. יתר על כן, הוא עמיד במים עד דירוג IP67 – מה שהופך אותו לאידיאלי עבור פעילויות חוצות.

הוא גם תואם לספקי סלולר ברחבי העולם, פועל כטלפון סלולרי וירטואלי עם תכונות כמו שיחות דו-כיווניות והודעות טקסט; עם זאת, יש צורך בכרטיס SIM כדי שפונקציות אלו יפעלו.

האם חיי הסוללה עדיין חזקים, ואם כן, איך?

שעוני טלפון GPS המצוידים בתכונות הדרושות יכולים להיות כלי מצוין למעקב אחר מקום הימצאו של ילדיכם. שעונים אלה מציעים מספר רכיבי בטיחות חיוניים, כולל כפתור שישמע התראה אם ילדכם יאבד או יסתבך בצרות.

רוב שעוני ה-GPS מספקים בקרת הורים כך שילדך לא יכול לגשת לפונקציות מסוימות. יתר על כן, לרובם יש שעות ללא הפרעה ויכולת לנהל לאילו מספרי איש קשר הם יכולים להתקשר ולשלוח הודעות טקסט.

תכונה חיונית נוספת היא התראות SOS. כאשר ילדכם לוחץ על כפתור ה-SOS, הוא מתקשר אוטומטית לקבוצה נבחרת של מספרי טלפון וממשיך להתקשר עד שמישהו עונה.

לפרטים נוספים : mewatch