טלפון

+123-456-7890

אימייל

[email protected]

שעות פעילות

Mon - Fri: 7AM - 7PM

עם כל כך הרבה מוזיאונים לבחירה ברומא, זה יכול להיות קשה לדעת אילו מהם יספקו את החוויה הטובה ביותר לקבוצות. למרבה המזל, זיהינו ארבעה מקומות המציעים את המוזיאונים המובילים לקבוצות ברומא

בית הזיכרון של קיטס-שלי נותן כבוד למשוררים הרומנטיים ג'ון קיטס ופרסי ביש שלי, ומאכלס כמה מיצירותיהם המשמעותיות ביותר כגון מכתבים וציורים. אם אתה חובב אמנות, זה המקום בשבילך.

Museo e Galleria Borghese
גלריית בורגזה מכילה אוסף מעולה של ציורים, פסלים ויצירות אמנות אחרות שנוצרו לאורך זמן על ידי משפחת בורגזה המפוארת.

אחד מהמוזיאונים האהובים ביותר ברומא, גלריית אמנות זו מכילה כמה יצירות מופת בלתי נשכחות. יצירה אחת כזו, האהבה הקדושה והחולפת של טיציאן, המתארת חזון ניאו-אפלטוני עדין של אהבה.

עוד חובה לראות הוא הדיוקן העצמי של ברניני כאדם צעיר, המציג את שליטתו של האמן בצבע. בנוסף, הוא הוזמן לשחזר פסל יווני מהמאה השנייה של הרמפרודטוס הישן ממטמורפוזות אובידיוס.

המוזיאון ידוע באוסף האמנות המרשים שלו ובכניסה מוגבלת שלו, אז עדיף לתכנן ביקור מבעוד מועד. ניתן לבחור משבצת זמן באינטרנט ולקבל שובר שיש להחליף עם ההגעה למוזיאון. פעולה זו חוסכת לך את הטרחה של המתנה בתור באטרקציות רומיות אחרות – בנוסף זה עוזר להימנע מהמונים!

Centrale Montemartini
Centrale Montemartini, הממוקם באזור Ostiense התעשייתי של רומא בגדה השמאלית, הוא דוגמה יוצאת דופן לארכיאולוגיה תעשייתית שהוסבה למוזיאון. גלריה לאמנות עתיקה זו, השוכנת בתוך מה שהיה בעבר תחנת כוח תרמו-חשמלית, מציגה פסלים ופסיפס יוונים ורומיים לצד מנועים מסיביים שהיו חלק מהבניין המקורי שלה.

מוזיאון זה, המשלב ארכיאולוגיה קלאסית וחדשנות תעשייתית, מספק חוויה בלתי נשכחת למבקרים בכל הגילאים. הניגוד הבולט בין השיש הלבן למכונות האפורות יצר אווירה שובת לב עם פתיחתו ב-1997 – כזו שזכתה לשבחים רבים באותה תקופה.

החדרים הראשונים של המוזיאון מציגים פסלים של אלים ואלות על רקע תעשייתי. פסל אחד כזה המתאר את אנטינוס כאפולו (130-138 לספירה) ניצב גבוה בין שאר הפסלים, בעוד שניתן למצוא כאן גם פסיפס המתאר סצנות ציד. לבסוף, תגיעו לסלה קלדאי (חדר הדוודים), ביתו של דוד קיטור אחד ששרד מתוך שלושה שמותקנים בחלל הזה.

קסטל סנטאנג'לו
קסטל סנטאנג'לו, או טירת המלאך, ניצבת על גבי נהר הטיבר ברומא והייתה האנדרטה האייקונית ביותר שלה במשך כמעט אלפיים שנה, קמה מקבר והפכה לשומר מרשים של העיר.

עם הזמן, הבניין הזה עבר טרנספורמציות רבות: ממוזוליאום עבור קיסרים רומיים למבצר אפיפיורי ובסופו של דבר לאחד המוזיאונים הנודעים בעולם. מוקף בקירות מסיביים, הוא מכיל מספר חדרים המציגים שכבות שונות של היסטוריה.

על גבי המבצר ניצב פסל ברונזה מלכותי המתאר את המלאך מיכאל. יצירה מונומנטלית זו פוסלה בשנת 1753 על ידי פיטר אנטון ואן ורשאפלט.

גבעת פלטין
גבעת פלטין הייתה אחת משבע הגבעות שתוכננו במקור עבור רומא וניתן לראות אותה מגבעת אוונטין, ליד הקולוסיאום, גבעת הקפיטולינה, מעל הפורום, כמו גם גבעת אוונטין עצמה.

בפאלטין שוכן מוזיאון קטן המציג כמה חפצי אמנות רומיים מדהימים מההישגים הגדולים ביותר של האימפריה, המספקים למבקרים הזדמנות מדהימה לצפות בכמה יצירות מרהיבות. בנוסף, הוא מתגאה בנופים עוצרי נשימה על רומא עצמה!

בנוסף למוזיאון, תוכלו לחקור את שרידי דומוס פלביה – ארמון עתיק – ואת קריפטופורטיקו, המנהרה התת-קרקעית של הקיסר נירון המקשרת את מקום מגוריו עם מבני ציבור אחרים. שתי האטרקציות הללו דורשות כרטיסים נפרדים אותם יש לרכוש מראש.

לפרטים נוספים : https://www.romesroads.com/museums.in.rome