טלפון

+123-456-7890

אימייל

[email protected]

שעות פעילות

Mon - Fri: 7AM - 7PM

נרות יכולים להוסיף אווירה ויופי לעיצוב הבית שלך, אך הצבתם נכונה במחזיקיהם היא קריטית ליעילותם ומונעת נפילות מקריות או דליפת שעווה.

אביזרים אלה מגיעים במגוון עיצובים, צורות, גדלים וגימורים כדי להעלות באופן מיידי כל חדר – יצירת תפאורה מזמינה לארוחות ערב רומנטיות או אווירה מרגיעה לאירועים מיוחדים.

למה נועדו פמוטים מעוצבים לשבת?

פמוטים נועדו לתת לנרות בסיס כך שהשעווה לא תיפול על שולחנות ומשטחים אחרים, ויוצרת בלגן מכוער ומסתכנת בפגיעה בחפצים שעליהם היא יושבת ישירות. הצבתם ישירות על שולחנות גורמת לעיתים קרובות לשעווה שנשפכה שמשאירה מאחוריה בלגן דביק הפוגע ברכוש משני צידיו.

יש מגוון של פמוטים לבחירה, כל אחד עם העיצוב שלהם, חומר וסגנון. האפשרויות משתנות ממחזיקי זכוכית פשוטים לעיצובי עץ מגולפים בצורה מורכבת או אפשרויות מתכת מלוטשות כגון ציפוי כסף וזהב.

אלה פמוט סגנונות ייתן נרות שלך את התמיכה שהם דורשים להישאר זקוף תוך מבט נהדר כחלק העיצוב שלך. בחר אחד כדי להשלים את הצבעים או נושא העיצוב בבית שלך.

בכל חנות או באינטרנט, אתה בטוח למצוא פמוטים שמתאימים לכל סגנון או תפאורה שניתן להעלות על הדעת, מסגנונות עץ ופליז מסורתיים, דרך אלה גיאומטריים מודרניים וגימורים מתכת כמו כסף מלוטש, זהב וברונזה – אתה יכול למצוא רק את אחד מושלם עבור החדר שלך!

פמוטים מסוימים מגיעים עם כיסויים כדי למנוע מהרוח להפיל את הנרות, דבר שימושי במיוחד בחדרי מגורים עם הרבה רהיטים.

עיצובים מכוסים יכולים גם לסייע במניעת שעוות נרות לחלחל ולהכתים את הרצפה שלך, כך שלא תצטרך לנקות אחר כך.

פמוט עגול יכול לסייע ביצירת מוקד מושך את העין על כל שולחן בחלל המגורים או האוכל שלך, כמו גם להגן עליו מפני שריטות וכתמים הנגרמים משעוות נרות ולהאריך את תוחלת החיים שלו.

סי. בי. 2 מציע מחזיקי אופנתי אך מודע לתקציב עבור הבית שלך. בבעלות ארגז וחבית, מותג זה משתף פעולה עם מעצבים להביא פריטים עכשוויים המוסיפים אישיות ופונקציונליות.

בחברת מנורות ונרות, הם נושאים מבחר מרשים של פמוטים בלעדיים הכוללים עיצובים של בעלי חיים או צמחים, עשויים מתכת משוחזרת או שרף יצוק.

מדוע נרות שבת חשובים?

נרות שבת הם חלק בלתי נפרד מהמסורות היהודיות. המייצג מיוחד זמן של מנוחה ורגיעה בכל יום שישי בלילה, אלה אורות אור השולחן כדי להביא אנשים יחד סביב ארוחת ערב שולחן לחוויה בלתי נשכחת זו.

נרות שימשו זה מכבר כסמלים של אלוהים וכמקורות נוחות ואווירה למיליוני יהודים ברחבי העולם. אבל יותר מזה, נרות מסמלים טוהר ואמת-הם מייצגים טוהר של אמונה כי הוא מעבר לכל ספק.

בחירת פמוט אידיאלי יכולה לעזור להבטיח שהנרות שלך יעמדו זקופים, יעניקו לביתך מראה אלגנטי ויגנו עליהם מפני משבי רוח שאחרת עלולים לפוצץ אותם. יתר על כן, זה יכול להגן עליהם מפני הפלת תוך שמירה על בטיחותם.

פמוטים מגיעים סגנונות וגדלים שונים, נותן לך שפע של אפשרויות התואמות את סוג הנרות בבית שלך-כגון פמוטים להתחדד, פמוטים עמוד או מחזיקי נדר.

פמוטי זכוכית אלה מספקים תמיכה לנרות שלך, ועוזרים לשמור עליהם עומדים גם ברוחות עזות. זה הופך אותם לחסונים יותר ועוזר להם להישאר זקופים גם אם יש רוח.

פמוטים משמשים גם למניעת שפיכת שעווה חמה על שולחנכם וגורמת לכוויות או נזק לרהיטים, דבר שעלול להוביל לכוויות גם בעצמכם וגם ברהיטים.

פמוטים מגיעים בזנים רבים, כולל פמוטים, מנורות ואגרטלים. דגמים מסוימים יכולים אפילו להיות תלויים על הקיר בעוד שאחרים כוללים חלקים תלויים או מראות כדי להוסיף זוהר ודרמה נוספים.

לקבלת דרך אטרקטיבית להציג נרות בבית שלך, שקול להשקיע מחזיק נר שבת. תוכנן במיוחד עבור חגיגות שבת, פמוטים אלה מגיעים בסגנונות מרובים כגון כסף סטרלינג או אלומיניום עבור שירותי שבת.

סעודות שבת מסורתיות אלה הופכות את החלקים המרכזיים האידיאליים, ונראים מדהימים כשהם מונחים בשטח פתוח. עשוי מכסף סטרלינג לליטוש קל ועם הברק המפואר שלו, תוסיף תחושת יוקרה והדר לכל ארוחת שבת שאתה מארח!

פמוטים יכולים להוסיף את הטאץ ' המושלם לכל חדר בביתכם, החל מנורות קלאסיות ופמוטים עכשוויים ועד נדרים מודרניים. אם אינך בטוח איזה סגנון לקנות, קבל מספר יצירות שחולקות סגנון אחד להרכב אטרקטיבי שמשתלב בצורה חלקה.

האם אתה יכול להשתמש בכל סוג פמוט לשבת?

נרות שבת הם אחת מאבני היסוד של טקס הבית היהודי, המשמשים להפגיש את כל החברים ביום שישי בערב לארוחה חגיגית ומשמשים כסמלים להתחדשות רוחנית ולנוח.

הדלקת נרות שבת היא מנהג יהודי עתיק שראשיתו אלפי שנים. לא רק שזו דרך אסתטית לזכור את השבת, אלא שהטקס יכול להיות גם מרגיע וגם מנחם – לעזור לכל אחד בבית להרגיש רצוי ונוח.

ישנם מספר גורמים שעליך לזכור בעת בחירת פמוט לשבת. בראש ובראשונה הוא בחירת אחד המשלים את סוג הנר שבבעלותך.

אם אתה משתמש באור תה או נדר, פמוטים מזכוכית מומלצים על מנת להציג את הלהבה שלו. בעת בחירת פמוט עמוד חשוב גם למצוא אחד אשר יכול לתמוך בו אז זה לא להפיל ולשבור.

כחלק מרכישת נרות השבת, הקפידו להשיג מחזיק העשוי מזכוכית לא רעילה ונטולת עופרת-זה לא רק יגן על הבית שלכם אלא יכול לעזור להבטיח הנאה מרבית מהנרות שלכם! זה יכול לעזור להבטיח שתיהנו מהם בבטחה במהלך שירות הנרות שלהם בשבת.

יש מגוון רחב של פמוטים שבת לבחירה, כל אחד מציע אסתטיקה ייחודית משלו וסגנונות. בעת בחירת אחד לשימוש על נרות שבת זה חיוני כי זה מתאים הן גודל ועיצוב שלהם, כמו גם את ערכת העיצוב הכולל.

מחזיקי נרות מתחדדים הם אחד הפמוטים הנפוצים ביותר בשבת, המיועדים לנרות ארוחת ערב גבוהים ודקים. מחזיקים אלה מגיעים בדרך כלל בעיצובי מתכת או זכוכית ומהווים דרך מצוינת להוסיף קצת סגנון וקסם לכל חלל בו הם ממוקמים.

פמוטים שטוחים ושרוולים מציעים דרך נוספת להדלקת נרות, מכיוון שהם סוגרים לחלוטין את הנר על מנת למנוע טיוטות ולהגן על האזור סביבו מפני הלהבה שלו. אלה מחזיקי להפוך עבור מעולה תה אור מחזיקי או קטן יותר עמוד נרות ויכול לעבוד גם עם כמעט כל סגנון או אסתטי.

למה מדליקים 2 נרות בשבת?

בתשובה לשאלתך, שני נרות דולקים בשבת כדי לסמל זכר (נזכר) ושמור (שמירה), שני ביטויי מפתח מתפילות השבת שלנו ששניהם מגיעים ממילים עבריות שמשמעותן אור.

מנהג שני הנרות הוא בהשראת שרה, אשתו של אברהם. שרה הייתה מדליקה נרות בכל ערב שישי ובמשך כל השבוע עד שבת, כדי שהמבקרים יוכלו להישאר בבית שלה בזמן שהותם שם – זה הראה לאורחים שלה שהיא חיה על פי ערכי התורה בבית שלה ועושה מעשים טובים בו.

כדי שהאורחים שלה יוכלו להישאר ללא בעיה, היא דאגה לרכוש ולהפיץ שמן זית כחלק ממתנת האירוח שלהם. לדברי פוסקים, שמן זית נבחר משום שהשימוש בו הקל על הציור לתוך הפתיל תוך מתן אור טהור.

אחת הסיבות לכך שיש שני נרות בשבת נובעת מהמנהג בקהילות מסוימות להדליק נר אחד לכל ילד במשפחתו, בהתאם לגמרא שבת 23ב, הקובעת שמי שמתגאה בהדלקת נרות באופן קבוע, יפיק ככל הנראה ילדים שיהפכו לחוקרי תורה בעצמם.

שלישית, מנהג שני נרות הוא להזכיר לנו את השבת כיום לתיקון העולם על ידי הגדלת התורה והאמונה בכל רחביו. זו אחת המטרות העיקריות של העמיות היהודית: הגדלת אורות התורה והאמונה הללו בתוך בתינו כדי לתקן את עולמנו בתורו.

עוד הסבירו החכמים כי האור מנרות אלה מסמל את האנרגיה המאשרת חיים המופקת מתורה ואמונה-המספקת כוח למשפחות ולקהילות יהודיות תוך יצירת חגיגות שמחה בשבת.

לרכישה היכנס ל: פמוטים מעוצבים, JUDAICAISRAEL

מאמרים מומלצים